Ahad, 1 Januari 2012

Hurm.,.,Nama Aku Hasbullah Bin Yunos.,.,aku seorang pelajar STPM 2012.,.,tahu x ada keluarga nie bagus.,.,nmun adakalanya x bagus.,.,sebagai seorang pelajar dan anak dah tanggungjawab kita untuk belajar dan meraih kejayaan.,.,namun sejak kecik aq dah kenal keluarga aku.,.,tapi dorang jak x kenal aku.,.,macam2 masalah keluarga aku nie tau.,.,
   Perkara paling aku benci bila bukan salah aku.,.,tapi tempiasnya kat aku.,.,SASAK IH.,.,mama lah selalu buat cam tue.,.,dah gaduh ngan bapa kasi tau kat aku.,.,ngomong macam2 kat aku.,,.aahhh aku x mau dngar semua tue.,.,kacau jiwa aku jabah.,.,bukan nak jadi anak derhaka.,.,tapi fikirlah.,.,apa yg di cerita tue mengenai papa aku jga.,.,x kn la aq nak sokong mama saja.,.,papa jak yg salah.,.,x bererti mak yg salah.,.,tapi angah just x nak dngr smua masalah kmu.,.,apa jga bule angah buat kalau mama cerita sama angah.,.,
   Kacau utak dan perasaan angah mau belajar jak tau.,.,orang cakap rumah tue syurga kita.,.,tapi kalau begini beterusan.,.,baik keluar jak dari umah nie.,.,sasak ih.,,erm patut lah orng kawin ada rumah sedndiri ko x nak kena bebel oleh orng tua.,.,maaf lah mak angah buat camni.,.,tapi mak cerita kat angah pasal masalah keluarga lepas tue jadi beban kat angah nak fikir.,.,angah pulak nak cakap dekat siapa.,.,lama2 bule bikin gila mcm nie tau.,.,.,nie jala tmpt angah mengadu.,,Thankss,.,.,.,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan