Isnin, 19 Disember 2011

sayang x semetinya memiliki.,.,

Percaya x bahawa cinta tue x kenal sesiapa.,.,even yg aku rasa nie aku sendiri x tau,.,cinta or just suka.,.,erm bila aku cer tntu lawak bunyi nya.,.,kerna secara jujurnya aku suka tngok telatah seorang gadis nie.,.,tapi sayangnya gadis tue adik sepupu saya,.kalau lah dia bukan adik sepupu sa kn bagus.,.
  Tak logik kn cerita saya nie.,.,mybe gila kali apa yg sa ceritakan nie.,.,x kesahlah apa pun pndangan orang yg pntng sa ikhlas sayag kat adik sepupu saya.,.,erm kekadang sa terfikir gak..,kalaulah ada sepupu lelaki sa suka kat adik sa.,.,tntu sa marahkn.,erm rasanya lebih baik x payah suka kat dia.,.,koz nnti abg dia marah pula.,.,not means sa takut ngan abg dia.,.,
  Matanya,senyumnya,budi bahasanya memukau setiap sanubariku..,jujur aku katakan.,.,aku betul2 sayang kat dia...andai saja dia mengerti ketidak logik akal ku ini.,.,aku sudi ambk dia as my couple.,.,walaupun bukan selamanya.,.,sayang ko adie(not real name).,.,

sayang apa maknanya..
rindu apa maksudnya...
cinta apa terjemahannya.,.,
kerna aq x kenal erti setiap perkataan itu.,.
yg aku tahu cuma senyuman mu,
gerak tawamu,
lirik matamu,
serta budi bicara mu,,
membuat aku merasa cukup.,.,
itukah yg di maksud kn terpikat.,.,
atau hanya minat.,.,
dan yg pasti sayang x bereti meiliki.,.,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan